به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر, در میز خدمت یاد شده، مدیرکل و معاونان مختلف راه و شهرسازی به سئوالات و مطالبات مردم در بخشهای مختلف پاسخ و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آنان ارائه داده شد.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی بوشهر با بیان اینکه میز خدمت در ورودی دستگاههای اجرایی ایجاد شده اظهار داشت: علاوه بر ایام هفته برای پاسخگویی به مطالبات مردم جمعه همزمان با هفته دولت از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح مدیرکل راه و شهرسازی در مصلی جمعه پاسخگوی مطالبات مردم بودند.
پری حیدری با اشاره به اینکه بیشتر مطالبات مردم در حوزه مسکن، بافت فرسوده و آسفالت راه های روستایی است تاکید کرد: مطالبات مردم که از سوی مسئولان ذیربط پاسخ داده شد، برای حل این مشکلات هفته آینده مورد توجه و پیگیری قرار میگیرد.
حیدری تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت دانست و گفت: میز خدمت در ادارات به صورت حضوری و الکترونیکی خدمات لازم را به ارباب رجوع ارائه میکند.
وی تاکید کرد: از طریق میز خدمت در کمترین زمان ممکن، مطالبات مردم پیگیری و از سردرگمی اربابرجوع به دیگر اتاقهای ادارات جلوگیری میشود.